torsdag den 20. juni 2013

Familiens Billeder - ukendte billeder

Jeg er efterhånden ved at have lavet en del indlæg om billeder, men det er også vigtigt for mig at give mine erfaringer videre, og derfor vil jeg lige slå et slag for følgende sider, som kan rumme guldskatte for enhver slægtsforsker!
Den første er: http://www.ukendtebilleder.dk/
Denne sider lægger ikke flere billeder, men der er stadig rigtig mange derinde, og jeg synes, at den er overskuelig. Jeg har desværre ikke haft fornøjelsen af at finde nogle fra min familie derinde, men måske kan du være heldig?
Den er i hvert fald et kig værd, for folk sendte jo både billeder til familie men også venner, og derfor kan der ligger hidtil ukendte billeder af familie derinde, så kig forbi, hvis tiden er til det!
Den anden er fortsættelsen til den første: http://ukendtebilleder.dis-danmark.dk/
Denne side er så vidt jeg ved en fortsættelse af den første, men den er desværre knap så overskuelig. Igen er der mulighed for at finde guld, men man skal give sig god tid.
Man kan selvfølgelig også selv sende billeder derind - det har jeg endnu ikke prøvet, men jeg overvejer at gøre det, for vi må jo alle hjælpe hinanden, hvis det skal fungere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar